Online Diary here is my story: Alam Baru

Sunday, June 2

Alam Baru

Views
Hari ni 2.6.2013 yeahhh budak-budak lepasa spm 2012 dah mula daftarkan diri ke uitm.TAHNIAH untuk sapa yang dapat UITM , ehh lepas ni meh nyanyi dekat nana lagu uitm di hati ku okay?haha.actually ramai juga bebudak sekolah nana dapat uitm and budak kelas pon ramai.so nak ucap GOOD LUCK untuk mereka, and for my friends a.k.a buddy Azim Zikry,Badrulzzaman,Ally,Akid,Aqeelah, Asila selamat maju jaya aku ucapakn hari ni hari hampa esok lusa in sha allah hari aku pula tu pon kalau ada rezeki..ehh nanti make sure pointer hampa nanti 4.00 okay?buat aku bangga dpt kawan mcm hampa..paling penting aku nak pesan JANGAN PERNAH LUPA AKU okay sayang-sayang sekalian..jaga diri dekat sana, pilih kawan betul-betul, feel free nanti selalu selalu lah call aku kat sini.aku sentiasa doa untuk untuk buddy aku..hampa pon jgn la lupa doa dkt aku..ILOVEYOUSOMUCH MY BUDDY..much of love.bye
terima kasih sudi baca entry nana!like kalau suka!

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen