Online Diary here is my story: boleh awak hidup tanpa saya?

Saturday, December 3

boleh awak hidup tanpa saya?

Views
Gf : Kita main satu game nak tak?
Bf : Game apa?
Gf : Mcam ni, esok awak tak payah contact saya. Mksudnya tak payah text call or apa2 yg berkaitan lah. Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay? Kita tgok sape menang.
Bf : Okay sayang!

... Esoknya, si Bf terpkasalah tahan rindu dkt Gf. Mengenangkan ini satu permintaan, si Bf cuba kuatkan hati.

Keesokkan harinya, si
Bf call si Gf. Tapi tak dijwab. So si Bf pegi rumah Gf dia. Di luar rumah, ramai org. Dia mula rasa pelik dan terus masuk ke rumah. Sekujur tubuh terbaring kaku di tgh rumah. Dan tubuh itu adalah jasad si Gf yg dah meninggal. Mak si Gf pun bagi surat dkat BF.

Surat yg bertulis:

Sayang, smlam awak dpt hidup sehari tanpa saya. Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpt hidup bahagia tanpa saya :')

terima kasih sudi baca entry nana!like kalau suka!

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen