Online Diary here is my story: oHH Ex !

Thursday, November 8

oHH Ex !

Views

Assalamualaikum silent readers. Okay today mau story about my Ex. Okayy malam tadi dia text aku. Pukul 2.30pagi. Err annoying gila. First dia call and aku angkat ME"emm" HIM"em, mct jum?" Me"emm"HIM"okayy". A few second later , grrrrr vibrate fon aku. HAHAHA. K aku pun text la. Layankan. Aku tahu kalau dia text tu dia ada maksut tersurat. Text punya text then keluar la ayat menyentuh perasaan dia tu *saja nak buat aku nangis* HIM"kenapa aku tak mati je ek haritu" and i was like "aku sepak jugak mamat ni kang" And at the last HIM" kita couple nak?" ME"apa kau cakap ni?" HIM" nak tak kita sambung hubungan kita yang dulu?" ME" Kita bincang dulu K? Cuba kau kira bpe kali kau tinggalkan aku? HIM"aku lupa" ME"bagi ak alasan yang kukuh kenpa kau tgalkan ak?" HIM"nak tnangkan fikiran" ME"mmg tu ke caranya" HIM"entah" ME"aku cuma tkut kau tglkn ak lagi je" HIM" takpela kalau dh tak percaya aku lagi. Kbye"

Err, see? dia dngan dia pnye merajuk macam S*** menyampah gila!

Dedicate for Adam : "Dear sayang, yes I still love you. But this is not the right time for us to getting back together. Please give me some time. I need more more and more time for fix my broken heart. I need you for my life. But please give me time. Hope you can understand me ya sayang? I love you :)


terima kasih sudi baca entry nana!like kalau suka!

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen